Sunday, September 21, 2008

Deco lagi....





Hari ni kul 615 pagi aku dah panaskan enjin keta. Tunggu kawan aku kak T sesama gi kuliah. Keta dia ditinggalkan kat rumah aku. Sib baik kelas kul 10 dapat ditukarkan awal kul 8 so boleh balik awal kul 320 petang. kalau tak sampai kul 540 tamat. Balik jer rumah, aku semangat nak kemas lagi. Hehe! Kan apa dalam risau2 nak raya ni takut banyak benda tak beres. Sebenarnya baru 40% siap kemas itupun kat tingkat bawah jer! Tingkat atas kosong, semua bilik kat atas belum pasang langsir, belum dimasuki errr belum didiami dalam erti kata sebenarnya huhuhu! Ingat esok lusa nak bereskan tingkat atas tu pulak! Kat keliling rumah lak malas nak pk, bior ler! Pokok jagung tu pun ok gak, hahahah...lawak jer cam duduk lam kebun nampak dari luar! Kalau pokok jagung tu aku tebas kecik lak ati bonda tercinta! Jenuh dia mencari benih dari Taiwan tu! Lagipun masa dia tanam hari tu, belum ada perancangan nak terus duduk situ...ermmmm. Tapi bila pas cuba tido satu malam dan berjemaah satu keluarga, dia syorkan terus menetap dalam sebulan kononnya eheh! Yang bestnya aku suka, paling dekat nak ke sekolah, ke bandar, ke kampung, ke rumah ketua menteri dan sebagainya eheh!

Redah jer laaaa............. err ada sesapa nak sponsor cam rancangan Eric Leong tu mehh ler.....! Jangan memalu!

1 comment:

lupekanje said...

banyak cantik nak mintak sponser....
ajak la datang dulu...hahah..