Thursday, January 15, 2009

Model waktu subuh

Dah tiga minggu problem internet kat tempat aku ni. Server problem ke laptop aku ke atau celcom nyer pasal ni? Aku guna celcom broadband, sebelum ni ok jer. Tanya kat kawan aku yang guna broadband ni juga, pun menghadapi masalah yang sama. Aku tak dapat upload file atau gambar kat mana-mana pun. Semalam aku pos dan hantar satu file kat tutorial online, tak nampak apa pun. ermmm sure diorang ingat aku main-main kat situ, hampehhh! So dengan semangat membara nak buat komplen petang tadi aku call la sorang kenalan keja celcom buat aduan. Fulamakkk kul enam aku tefon, kul lapan malam sat tadi dah ok! Tahu cam tu, empat bulan lepas lagi aku dah buat aduan ni.

Kali terkhir aku nak hapdetkan blog ni tertangguh sebab masaelah tu laaaa...

Minggu lepas aku dan ayahbonda dan family yang lain, ke airport kuching kul 4.15 pagi sebab hantar adik lelaki yang nombor dua bongsu tu, balik Jeddah setelah sebulan bercuti. Flight dia kul 6 pagi. First time aku pegi airport dinihari tu laaa, sunyi sepi, staf kat situ masih berdengkur lagi agaknya. Masa menunggu tu laaa amik gambar model kecik ni, buah hati pengarang jantung pisang. Maisarah 4 tahun. Kesian lak nengoknya sebab tak paham lagi daddy nya nak pegi jauh.

Sebenarnya susah sesaja nak amik gambar si sarah ni. Tak tau pulak pagi tu dengan rela hati mahu lak possing maut. Apa lagi layannn.....


Sarah terpaksa dibangunkan dari tido awal paginya


huh! gerammmnyer!

Sabau jer laaa!

sapa yang pegi ni!


Sicecep pun turut menyebok kat belakang

pos sarah sebelum daddy berangkat

hahhh! seruper tak?


Pesanan pada adik aku takde lain, jauhkan dari dari kelompok yang ada orang Amerika ker omputeh memana laaa.... sekarang perang kat palestine tu tak reda lagi. Nak buat camana, penempatan diorang kat Jeddah tu pulak memang ramai orang luar bahkan dia duduk serumah dengan sorang omputeh tu dulu sebelum pindah rumah sendiri.

No comments: